Καλώς σας βρήκα λοιπόν κι εγώ η μικρή παρθένα...Παρακολουθώ τόσο καιρό τον chefgreq (μην τον παίρνετε στα σοβαρα, ειναι ο μοκρος μου αδερφος) να χτυπιέται στα πληκτρολόγια μιλώντας με ένα κρίμα του μάταιου τούτου κόσμου (kogi έρχομαι Θεσσαλονίκη Τετάρτη ή Πέμπτη, αναλόγως του προγράμματος της σχολής) και διάφορους άλλους ενδιαφέροντες όπως gelial, μαύρο πρόβατο και αταίριαστος, και αποφάσισα να χωθώ κι εγώ...Θα μου πείτε, καλά ξεκίνησες με το γλείψιμο, γλείψε κι άλλο...Ε όχι λοιπόν, θα δείξω χαρακτήρα...Το κατάστημα προσφέρει όμως δωρεάν κουλουράκια.Enjoy

6 comments:

Anonymous said...

Καλώς όρισες! Όταν έρθεις, να συναντηθούμε! Κατά προτίμηση χωρίς τον Οδυσσέα και με τον Ανδρέα! :p

Anonymous said...

Διόρθωση: Χωρίς τον Οδυσσέα, αλλά με τον Ανδρέα.. :P
Όταν λες 'κρίμα', εννοείς εμένα; Γκρρρρρ.. >:(

Glow Sticks said...

Poios einai autos o paixtaras o chefgreq?

Pickle said...

Γμτ και περίμενα να στενοχωρηθείς και να πω "μωρέ, κρίμα είσαι, δε θα σε ξανακοροϊδέψω..." Μουαχαχαχαχα!!!

Pickle said...

Chefgreq,ιδιοφυία,δεν ξέρω ποιός είναι ο παιχτάρας ο chefgreq...Πεταλούδα, μήπως είσαι αρκούδα;;;

Glow Sticks said...

Oxi, eimai h arxh ths eniote asydophths prokatalhpshs enantia tou klamodiou